? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 7, 2010

alice and da wonderland







antara realiti dan fantasi
tak sah kalau sehari tak mengentry blogger nie, satu penyakit yang semua orang dah terkenan ngan fb, frenster, myspace dan banyak lagie ler. tak per nie adalah satu hiburan setelah penat bekerja...arini agak lemau cikit sebab tak cukup tido semalam baru abis buat tender untuk submission arini. memang lumrah kehidupan nie sesiapa yang berkerja kuat dia akan mendapat habuan. tp habuan tue biar ler dari sumber yang betul. bila lak aku leh kaya raya, per yang aku nak semua aku leh beli. kalau famili ader masalah aku leh tolong, nak bagi parent pegi haji/umrah. waaahhh, baiknyer aku nie..i admit it is true...indeed..so very true..


0 comments: